Voorwaarden inzet bij evenement

Als vereniging hebben wij een paar (vanzelfsprekende) voorwaarden voor inzet van onze EHBO’ers.

 

Algemene voorwaarden:

Een EHBO’er werkt nooit alleen. Voor de veiligheid van eventuele slachtoffers en onze EHBO’ers is onze inzet daarom met minimaal 2 personen. Bij het invullen van het aanvraag formulier kunt u aangeven hoe veel EHBO’ers u per dag wilt. Maar wij behouden ons het recht om meer EHBO’ers te leveren als wij denken dat dat noodzakelijk is in verband met de aard van het evenement. Daarover zullen wij u in dat geval informeren.

Tarieven

Inzet op commerciële evenementen kost €10 per EHBO’er per uur, voor deze partijen geldt ook dat de offerte vooraf en in zijn geheel moet worden betaald. Voor niet commerciële evenementen vragen wij €5 per EHBO’er per uur. In beide gevallen worden eventueel verbruikte materialen achteraf erbij in rekening gebracht.

Onderdak

Voor het helpen van eventuele slachtoffers willen wij een afgeschermde ruimte die groot genoeg is voor een tafel, twee stoelen en een brancard. Mocht het zo zijn dat u geen ruimte beschikbaar kunt stellen dan kunnen wij, op aanvraag, onze tent met tafel en stoelen meenemen tegen een vergoeding van €25 per dagdeel.

Verzorging

De EHBO’ers die aanwezig zullen zijn op uw evenement doen dit als vrijwilligers. Wij verwachten daarom dat zij goed verzorgd worden. Dat betekend dat er drinken (bv koffie, thee, frisdrank) beschikbaar moet zijn tijdens het gehee evenement en dat er bij een dienst langer dan 3 uur wordt gezorgd voor eten.

Annulering

In het geval dat uw evenement wordt geannuleerd vernemen wij dat graag minimaal 48 uur voor de start van het evenement. Bij latere annulering brengen wij 25% van de kosten in rekening.